FR

Om alle sportieve kleuters nog meer kwaliteit te bieden, verhuist de Boeckenberg Bewegingsschool van zaterdagvoormiddag naar woensdagnamiddag.

Op dit nieuwe Beweegmoment (van 13u45 tot 14u45) is er meer plaats en rust in het Boeckenberg Sportcenter en kunnen we de kinderen en hun familie nog meer aandacht & rust garanderen.

Via de online inschrijvingen hebben zich bijna 40 kleuters aangemeld voor de Bewegingslessen.

De Crew heeft zich afgelopen woensdag voorbereid om deze grote toeloop op te vangen.
Het zal dus aardig druk worden zaterdagochtend. De les gaat van start om 10u00.

Wij zijn erg benieuwd.

Vanaf heden kan er ingeschreven worden voor de Bewegingslessen 2de en 3de Kleuterklas alsook voor de 1ste graad Lager Onderwijs.

De flyers zijn onderstaand beschikbaar. Inschrijving kan via ONLINE INSCHRIJVING op de website.

Onderstaand krijt u een impressie van wat we doen in de Bewegingsschool. Deze les is met ouders.

Boeckenberg Les met ouders from Frank De Schryver on Vimeo.

Voor het 17de jaar op rij is ook dit schooljaar 2017-2018 de Boeckenberg Bewegingsschool uit de startblokken geschoten.  28 sportieve jongens & meisjes uit de 2de & 3de kleuterklas zijn enthousiast aan hun “sport-carrière” begonnen :-)

Het ontwikkelen van alle sportieve basisvaardigheden staat op de sportieve agenda, zodat elk kind in de toekomst, goed voorbereid aan gelijk welke sport kan beginnen !!

Inschrijven kan nog steeds via de website.

Nog enkele weken en het schooljaar gaat terug van start.

In september start ook onze Bewegingsschool opnieuw. U kunt alvast de eerste les in uw agenda noteren : zaterdag 16 september om 10u00.

Meer info is terug te vinden op onze website, alsook op de affiche. U kunt alvast inschrijven via het formulier dat nu ook online staat op de website van de Bewegingsschool.

ONLINE INSCHRIJVINGSFORMULIER

Wij kijken alvast uit naar je komst.

Afgelopen zaterdag hebben alle kleine Pietjes van de Sint, een geweldige botsbal gekregen en dit is uiteraard niet zomaar "een pakje" !!

Met deze botsbal kan je kind dagelijks aan de slag om zijn/haar balvaardigheid verder in te oefenen.  Bekijk de toegevoegde filmpjes aandachtig en laat je kleine spruit deze beelden imiteren.  Wie nog meer kunstjes met zijn/haar leuke botsbal onder de knie krijgt, mag deze komende zaterdag zeker aan de coachen laten zien.

Oefenen maar...

De nieuwe website is een feit. Inmiddels is er ook een FB pagina waarop iedereen zich kan aanmelden.

De website is nog volop in ontwikkeling doch u kunt alvast onze foto's bekijken.

Alle reacties zijn welkom.

Onderstaand vindt u de foto's. Deze mogen vrij worden gedownload.

MutliSkillz 2016

Aanstaande zaterdag gaan de kleuters alweer de 3de les in.

Bijzonder is deze keer de les met ouders. De kinderen kunnen dan alvast hun leukste truukjes laten zien.

Wij zijn benieuwd of de ouders ook helemaal top-fit zijn voor de les. De Multi SkilZ Beweegles start om 10u00.

March 2024
M T W T F S S
Verjaardagen
Verkeersinformatie Antwerpen