Bewegingslessen voor 2de & 3de kleuter klas :

Bewegingsschool laat uw kind sportief ontwikkelen dmv kleutergym, bewegingsspelen, dans en balvaardigheid en geeft uw kind de kans om degelijk voorbereid gelijk welke sport aan te vatten.  Gediplommerde jeugdtrainers leren uw kind grenzen te verleggen, meer te durven & streven naar veel sportplezier met allerhande teamgenootjes !!

Deze Beweeglessen gaan door op zaterdag van 10u00 tot 11u00 (20x per schooljaar).  Tijdens de schoolvakanties zijn er geen Beweeglessen.

Bewegingsschool voor 1ste graad Lager Onderwijs

Nieuw en op algemeen aanvraag van onze kleuters, starten we vanaf schooljaar 2018-2019 met Beweeglessen voor 6 & 7jarige. Alle sportieve basisvaardigheden komen aan bod zoals coördiantie, ontwikkelen van snelheid, balvaardigheid, looptechnieken, uithouding, kweken van sportmentaliteit en zoveel meer... De Beweeglessen kunnen gecombineerd worden met gelijk welke sporttak, omdat deze sportlessen gericht zijn op het ontwikkelen van alle sportieve basisvaardigheden die nodig zijn om gezond en goed voorbereid aan gelijk welke sport te doen.

Bewegingslessen voor de 1ste graad Lager Onderwijs, gaan door op zaterdag van 10u00 tot 11u00, zowel in de openlucht als in de sportzaal. Er is geen Bewegingsschool tijdens de schoolvakanties